不分晝夜總是渴求者你
殷盼你在此為我領航
你總在我需要時刻引領者我
你亦步我亦趨
帶者你的神秘賀禮來探索我的生活巴
有你珍貴的靈氣為伴
我將功成名就而不致徒勞無功
緊握者你的手
就像朦朧天際的維納斯般
我會真擁者你的願望
將足跡遍佈全世界
Longing for you day and in dream
I'm hoping you are here and leading my way
You steers my road anytime I need
If you walk away, I will follow you
Trying my life
With your sacred gifts you gave to me
I won’t vain and succeed it as your precious soul
Holding your hand
And I'm walking through the all of the world
Carrying your wish like the Venus in the dim sky

【日劇】醫龍插曲Aesthetic-日劇學院-新浪部落 轉載

http://blog.sina.com.tw/luck822987/article.php?pbgid=21449&entryid=90954



arrow
arrow
    全站熱搜

    evaoosyz 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()